Na Beton - Lži z první rukyFámy jsou kořením života

Vim o tom, ze nefunguje ceska diakritika, ale ac jsem se tento problem snazil resit co mi jen sily stacily, nepodarilo se. Musim Vas tedy poprosit, vyberte rucne kodovani Stredoevropské ISO, pak bude vse v poradku (krom obsahu, ten je nanejvys nekorektni a hloupy).

25.03.2004

Statistiky

Už jsem si o své tvořivosti chtěl udělat obrázek... tak jsem si udělal rovnou screenshot!

Statistika Kanibalovy tvořivosti


Tak toto jsou statistiky mé psavosti, jakýsi index tvůrčí aktivity posledních třech měsíců. Dřív jsem nepsal a býval jsem psychicky nevyrovnaný, mučil jsem domácí zvířata, i ta Bystrouška z neděle by byla pro mne dříve spíše trofejí než nechtěnou obětí... ale časy se mění a já píšu píšu a píšu a kdybych nespamoval poslance Karáska učením Aštara Šerana, asi bych věnoval Na Betonu veškerý svůj volný čas.


Takže... 7.623 slov, 39.702 znaků bez mezer..... tzn. 4,3 slova na jednu návštěvu, 22,4 písmene na tu samou hlavu a to také znamená, že jedno slovo má průměrně 5,2 písmene. Až se mi z toho zatočila hlava.


Někdy z toho všeho udělám knihu a sednu si do kavárny vedle toho neúspěšného pisálka z Amélie z Montmarteru a budeme si brečet na rameni, jak ty naše plody grafologické vášně nikdo nechce číst.




22.03.2004

Moudrá kmotra Liška domudrovala

Na beton radí při první menstruaci!

Máme tu nový týden, první jarní. Pro mne a jedno zrzavé zvířátko toto jaro začlo velice nepříjemně, pro onoho chlupáčka snad možná i nejhůře v jeho marném životě.


Je noc, opouštím město zahalené do matné, nehostinné tmy, která jako velká přikrývka z hrubé látky přikryla celý svět kolem mne. Řítím se nocí na cestě za prací a v jednom okamžiku, který mi nyní připadá jako celá věčnost, jako veškerý čas směstnaný do jedné vteřiny, se z pravé strany vynořila z tmy světla šmouha. Nevěřili byste, že to bylo poprvé, co jsem se setkal s tímto zvířetem — liška v celé své kráse, ladná linka štíhlého těla se zaleskla ve světle reflektorů mého vozu. Náraz byl nevyhnutelný... brzdil jsem, co mé adidasy byly schopny do brzdového ústrojí Š. Felicia přenést, ale zvířátko jakoby nějakým strašlivým hnutím mysli zpomalilo a zahledělo se do oněch dvou halogenů. Ustřelil jsem jí prdel.


Dál už je to jen smutné pátrání po následcích — vydal jsem se zpět na místo, kde ke srážce došlo, ale pokud byste čekali krvavou skvrnu a kňučící obět, nic takového. Nic. Vůbec nic, žádná krev, žádná hrst červených chlupů, mrtvé tělo ani ten kryt mlhovky, co mi ta potvůrka při nárazu čórla. Největší hrůzu mám ze skutečnosti, že jsem možná zabil legendu, osůbku, kterou milují generace dětí, která nás všechny provázela v nedospělém věku, již jsme obdivovali, ctili a chtěli následovat. Kmotra Liška.


Zde odpočívá kmotra Liška


Na beton lze nalézt různými způsoby (třeba takto)- představte si modelovou situaci: Děvče, okolo 12 let, žije pouze s otcem, se kterým si nepříliš dobře rozumí. Došlo k tomu, k čemu tak v tomto věku docházívá, přišla první menstruace. Děvče ani chvilku nepřemýšlí, že by mohlo s tímto problémem interpelovat otce a obrací se na svého miláčka, přítele a rádce — Internet. Zadá www.seznam.cz a vyhledá spojení "první menstruace" a co nalezne? První odkaz .::feminismus.cz::. u kterého je tato věta: "... Menstruační krev je prospěšná pro zemi, obnovuje její plodnost, proto je příchod první menstruace oslavován rituály...". Co byste v jejím případě dělali? Já bych se obrátil na hodného strýčka, který podává informace s jistotou betonovou, prostě všechno ví nabeton!


Seznam — najdu tam co neznám




19.03.2004

Časy se mění

I starým dobrým vtipům dojde dech a my zůstaneme sami ve smutném světě potaženém purpurovým sametem... nebo najdeme novou Zivou Kundu!

Baldachýn je zpět a s ním jeho věčný konkurent a drtič jeho sebevědomí Kanibal! Pokud jste ještě nezaznamenali úmrtí nejužívanějšího internetového vtipu v českých zemích (prý se chystá i zápis do Guinessovy knihy rekordů), musím vše napravit. V pouhých 49 letech zemřela Ziva Kunda. Budiž jí země lehká. Jednou se tam s ní sejdeme a ona nám za všechny posměšky namlátí rypáky.


Dvě první finalistky vyplivla soutěž Česko hledá superstar. Volal jsem Zunovi, že bych doporučil Plíhala... chtěl jsem ho přihlásit už do konkurzu, ale pak jsme v redakci Na betonu usoudili (s bezovou limonádou a klukama z Coldplay), že je to pod Plíhalovu úroveň a bude stačit ho nominovat přímo do finále. Bohužel se pan Zuna ukázal jako hloupý, drzý a namyšlený floutek a přes svou sexretářku nám vzkázal, že Plíhal je prý popová nula a plány Novy a BMG naprosto kolidují s jízdním řádem folkařů. Tak ať si trhne nohou — už začínám vytvářet promyšlený plán na soutěž "Česko hledá někoho lepšího než je Plíhal". Už mám dva soutěžící (Coldplay a bezovku), s právy na vysílání se na Novu mohu tak leda vys..., dostane to Prima, aby byla Nova ...raná.


PS: Borhyová mě sice nepochopila naprosto přesně, ale ze všech sil se snažila vyhovět mému požadavku, doslova: "Pane Tomane, já se samozřejmě budu vše snažit prosadit, ale nemohu Vám slíbit více, než že pan Plíhal toho Slavíka dostane a bude žvatlat jako dřív... tedy trochu chlaplat bude, samozřejmě!"




10.03.2004

RSS resurrection

RSS
Pro jistotu jsem vrátil do nabídky RSS, kdo ví, jestli se nestanu snadněji slavným.




Gender warez

Není pohlaví jako pohlaví, není vložka jako slipy!

Znáte tu reklamu na vložky, ve které má ta upracovaná žena daleko více pohybu než neschopný muž a proto potřebuje silnější ochranu? Pokud ano, zřejmě tušíte o čem píšu. Spot nám představuje moderní, mladou, pohlednou, pracující slečnu (to je jen začátek, ještě se nesmát!), která jasně převyšuje svého kolegu v práci, který jen těžko stíhá něco psát na počítači, telefon raději položí než by ho zvedl apod. Pak se ozve notorický vložkový ženský hlas, který nám poví, že ženy zvládají daleko více činností najednou než muži a proto potřebují onu supersilnou ochranu. Nechci se přít o ty činnosti, vcelku se k tomuto tvrzení i přikláním, co ale znamená ta poznámka o ochraně? Je to snad narážka na slabou mužskou ochranu (řídké slipy, příliš volné boxerky, tenoučké kondomy) nebo je to posměch, že muži jsou takoví trubci, že nenosí vložky a to je deklasuje mezi půdní červy (earthworms alébrž žížaly) a lumíky, kteří se vrhají ze skály do rozbouřeného oceánu? Feministické organizace  nás budou do krve (heh) přesvědčovat, že je žena v reklamách zneužívaná, zobrazovaná v potupných pozicích a činnostech a muži v nich neurvale prezentují svůj šovinismus a cynismus. Ale zapřemýšlejte, není to právě naopak? Není vždy muž ten blbeček, který neumí umýt nádobí jako mamka, není to vždy on, kdo je neschopný přinést ženě adekvátní dárek k výročí, ten který se dává ženě-vampu na milost? Nakonec dojdete k závěru, že celý feminismus je desinformační kampaň vousatých kulturistek, která slouží k udržení současného stavu, stavu poslušnosti mužského pokolení. Ano, napadla mě jedna reklama, kde je za žena opravdu za krávu (jak není schopná se rozjet s autem a muž jen smutně přihlíží), ale ruku na srdce — copak právě tohle opravdu nevídáme každý den na silnicích? Jak říká klasik — "Co bys taky chtěl za žebro...?"


PS: Napadlo mě jedno řešení bezútěšného stavu na českém reklamním poli. Až si začnou mladí playboyové brát staré bohaté rašple, bude spousta reklam na výrobky pro chlapy a odpovídat tomu bude i jejich pojetí. Zatím jsou to spíš vyvinutí králíčci v bikinách a staří mediální magnáti, kteří rádi půjčují kreditku.


PPS: Řekli byste snad, že organizace Gender studies zkoumá objektivně vztahy mezi pohlavími? Myslíte že jo? Řekla bych že ne! Hlavně že vědí, co chtějí a umí tomu dát jméno.


Václav Klaus

Václav Klaus při setkání s gumama




5.03.2004

Kdo dostane českého T-Lva/na T-lamu

Praha, 5. března 2004: Janeček má prý rudý zadek.

Zítřejší přímý přenos předávání cen Český Lev 2003 je ohrožen. Petr Vachler, majitel produkční společnosti VAC se nechal slyšet, že "Janeček (tento měsíc je generální ředitel ČT on) je kokot a nezvládl by kočírovat ani důchodkyni se spavou nemocí." Janeček se proti tomuto útoku ohradil a požaduje po Vachlerovi omluvu, ale televizní kuloáry spíše hovoří o mimosoudním odškodnění, protože kdoví, jak dlouho Janeček na Kavkách vydrží. Vachler takto ostře reagoval na úmysl vedení ČT protlačit do prestižních cen reklamu a pojmenovat ocenění českým T-Lvem. Situace se vyhrotila natolik, že si oba protagonisté sporu začali posílat nechutné vzkazy přes různá media. Ve chvíli, když Janeček poslal v poledním zpravodajství Vachlerovi vzkaz "Kanče s debilním účesem", Vachler kontroval vzkazem na svých internetových stránkách "Plešoune s rudým zadkem", ušetřen nezůstal ani rozhlas, Janeček si zaplatil reklamu na ČRo6, ve které vyzývá Petra Vachlera k sypání popela na hlavu (aby účes dostal aspoň nějakou formu). To už Vachler nevydržel a využil nejmasovějšího média součastnosti a šel Janečkovi rozbít hubu. O roztržce vás pochopitelně budu informovat i nadále.


Leopold Šamil vzkazuje Jiřímu Janečkovi pozdravy od šéfa
Leopold Šamil zdraví pana Janečka jménem svého šéfa, Petra Vachlera. Milé.






Beton Masters - strojní pokládka betonových podlah

Tudle končí Kanibalův blog